تعداد مطالب 1742

طلاب پایه ششم مدینه العلم کاظمیه در دوره تخصصی پایان نامه نویسی و تحقیق پایانی شرکت کردند

  • کد خبر : 13990
طلاب پایه ششم مدینه العلم کاظمیه در دوره تخصصی پایان نامه نویسی و تحقیق پایانی شرکت کردند
حوزه علمیه یزد/ مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه از برگزاری دوره تخصصی آموزشی مهارت نگارش تحقیق پایانی در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار واحد رسانه حوزه علمیه یزد از مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه، با اشاره به دعوت از اساتید برجسته پژوهش، اظهار داشت: با توجه به فرصت باقیمانده برای طلاب پایه ششم به منظور اتمام تحقیق پایانی، دوره تخصصی پایان نامه نویسی و تحقیق پایانی برای طلاب پایه ششم مدرسه برگزار شد.

وی ادامه داد: تمام طلاب پایه ششم مدینه العلم در این دوره دو روزه شرکت کردند و راهنمایی های لازم جهت نگارش از طرح تفصیلی تا نگارش پاراگراف های مرتبط، برای ایشان ارائه شد.

مدیر مدینه العلم با اشاره به لزوم تقویت بنیه پژوهشی حوزه علمیه ادامه داد: بحمدالله در سال گذشته تعدادی از اساتید و طلاب مدینه العلم، حائز رتبه های برتر در جشنواره علامه حلی شدند که هم از طرف مدرسه و هم از طرف مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به برنامه های این مدرسه برای تقویت پژوهش، گفت: در سال جاری مقالات متعدد و قابل توجهی از سوی اساتید و طلاب مدینه العلم به جشنواره علامه حلی (ره) و سایر جشنواره ها، ارائه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.