تعداد مطالب 1742

امضای تفاهم نامه حوزه علمیه استان یزد و مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان

  • کد خبر : 7303
امضای تفاهم نامه حوزه علمیه استان یزد و مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان

جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع تحقیق و پژوهش میان حوزه علمیه استان یزد با مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره […]

جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع تحقیق و پژوهش میان حوزه علمیه استان یزد با مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: با توجه به اهمیت موضوع زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و با استفاده از ظرفیت های پژوهش سرای حضرت امیرالمومنین علیه السلام و طلاب و روحانیون محقق و پژوهشگر، حوزه علمیه استان آمادگی کامل دارد تا در زمینه تحقیق و پژوهش و گرداوری خاطرات و آثار شهدا و ایثارگران با مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس همکاری نماید.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضای حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان و سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد رسید، تا پایان سال ۱۰ جلد کتاب شامل معرفی، نقل خاطرات و وصیت نامه های بیش از صد نفر از شهدا و ایثارگران حوزوی تهیه و گردآوری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7303
  • ارسال توسط :
  • 889 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.