تعداد مطالب 1742

برگزاری سلسه جلسات بصیرت افزایی

  • کد خبر : 7665
برگزاری سلسه جلسات بصیرت افزایی

حجت الاسلام حسینی راد، مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری سلسه جلسات بصیرت افزایی ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات بصیرت افزایی و به منظور افزایش آگاهی و بصیرت و بینش سیاسی و فرهنگی طلاب، سلسله […]

حجت الاسلام حسینی راد، مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری سلسه جلسات بصیرت افزایی ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات بصیرت افزایی و به منظور افزایش آگاهی و بصیرت و بینش سیاسی و فرهنگی طلاب، سلسله جلسات بصیرت افزایی در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این جلسات با هماهنگی و همکاری دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدیان از قم و با موضوعات اجتماعی و تحلیل مباحث سیاسی روز و به صورت پرسش و پاسخ برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی راد در مورد زمان و مکان برگزاری این جلسات، گفت: بعد از ظهر دوشنبه مدرسه علمیه امام صادق (ع) اردکان، صبح سه شنبه مدرسه حجت بن الحسن (عج) میبد، بعد از ظهر سه شنبه مدرسه علمیه مصلی، چهارشنبه صبح مدرسه علمیه خان و شفیعیه و چهارشنبه بعد از ظهر ویژه طلاب رشته های تخصصی در مدینه العلم کاظمیه جلسه بصیرت افزایی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7665
  • ارسال توسط :
  • 426 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.