تعداد مطالب 1741

برگزاری دوره دانش افزایی ادبیات ویژه اساتید حوزه علمیه یزد

  • کد خبر : 7634
برگزاری دوره دانش افزایی ادبیات ویژه اساتید حوزه علمیه یزد

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری دوره دانش افزایی ادبیات ویژه اساتید خبر داد و در این باره گفت: به روز بودن اساتید و آشنایی آنان با ابزارهای جدید آموزشی از مهمترین موضوعات آموزشی محسوب می شود. به همین جهت همه ساله […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری دوره دانش افزایی ادبیات ویژه اساتید خبر داد و در این باره گفت: به روز بودن اساتید و آشنایی آنان با ابزارهای جدید آموزشی از مهمترین موضوعات آموزشی محسوب می شود. به همین جهت همه ساله دوره های مختلف دانش افزایی برای اساتید استان برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی و همکاری دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه های علمیه دوره دانش افزایی ادبیات ویژه اساتید استان یزد با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدجزایری در حال برگزاری است.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد ادامه داد: در این دوره دانش افزایی که به مدت سه روز برگزار خواهد شد، ۲۲ نفر از اساتید استان حضور دارند .

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: تاکنون ۵ دوره دانش افزایی ادبیات، ۱ دوره دانش افزایی فقه، ۱ دوره دانش افزایی علوم عقلی و کلام و ۲ دوره دانش افزایی مهارت های تدریس در استان برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7634
  • ارسال توسط :
  • 4144 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.