تعداد مطالب 1742

دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه طلاب یزد برگزار می شود

  • کد خبر : 7552
دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه طلاب یزد برگزار می شود

جلسه مدیر حوزه علمیه استان یزد با مسئولین هلال احمر استان برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شمس ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر گفت: حوزه علمیه استان آمادگی هر گونه همکاری با هلال احمر جهت خدمت به مردم را دارد زیرا کمک به نیازمندان و نجات جان انسان ها از […]

جلسه مدیر حوزه علمیه استان یزد با مسئولین هلال احمر استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شمس ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر گفت: حوزه علمیه استان آمادگی هر گونه همکاری با هلال احمر جهت خدمت به مردم را دارد زیرا کمک به نیازمندان و نجات جان انسان ها از بزرگ ترین نعمت های الهی است که شامل حال بعضی از افراد می شود.

مدیر حوزه علمیه استان افزود: طبق آیات و روایات نجات جان حتی یک نفر ارزش بالایی دارد و همانند نجات جان کل جامعه اهمیت دارد و لذا طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان، همواره در تمام عرصه های خدمت رسانی در کنار دیگر سازمان ها و نهادها حضور پررنگی داشته و به این خدمت افتخار می کنند.

وی با بیان اهمیت توانمندسازی طلاب در کمک رسانی به جامعه، بیان داشت: به دلیل حضور موثر و تخصصی طلاب در زمینه خدمت رسانی، دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه طلاب و روحانیون با همکاری هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شمس افزود: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ۲۰ مهر می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان به مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام در دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه کلیک کنید

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7552
  • ارسال توسط :
  • 392 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.