تعداد مطالب 1742

مسابقه بزرگ غدیر خم در سه رشته برگزار می شود

  • کد خبر : 7310
مسابقه بزرگ غدیر خم در سه رشته برگزار می شود

حجت الاسلام محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خم در سه رشته خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقه شعر و داستان غدیر ویژه نوجوانان و مسابقه کتابخوانی ویژه جوانان و بزرگسالان از عید قربان تا عید غدیر خم برگزار می شود. وی در مورد هدف […]

حجت الاسلام محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خم در سه رشته خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقه شعر و داستان غدیر ویژه نوجوانان و مسابقه کتابخوانی ویژه جوانان و بزرگسالان از عید قربان تا عید غدیر خم برگزار می شود.

وی در مورد هدف از برگزاری این مسابقه گفت: مسابقه بزرگ غدیرخم به منظور ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با غدیر و امامت برگزار می شود.

مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد افزود: مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۶ تا ۱۰ سال می باشد که بچه های عزیز می توانند نقاشی های خود را با موضوع غدیر و امامت به این مسابقه ارسال نمایند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: نوجوانان ۱۱ تا ۱۵ سال نیز می توانند شعر و داستان در مورد غدیر و امیرالمومنین علی علیه السلام را به صورت تصویری و کمتر از ۵ دقیقه از خود ضبط نمایند و فیلم داستان گویی و شعر خوانی خود را برای مسابقه ارسال نمایند.

وی گفت: مسابقه کتابخوانی نیز با محوریت خطبه پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر خم می باشد که علاقمندان می توانند با مطالعه خطبه حضرت، در این مسابقه کتابخوانی شرکت نموده و به سوالات مسابقه جواب دهند.

دهقان در پایان افزود: زمان برگزاری مسابقه بزرگ غدیر خم از تاریخ اول تا ۱۰ مرداد می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط مسابقه و دریافت فایل مسابقه کتابخوانی و همچنین جهت ارسال نقاشی و کلیپ های تصویری خود ، به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی hyazd.ir مراجعه نمایند.

ارسال نقاشی و فیلم های ضبط شده شما از طریق پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/heyazd_ir

دریافت فایل خطبه پیامبر در غدیر خم

جهت شرکت در آزمون مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر کلیک کنید

مسابقه بزرگ غدیر خم

مسابقه بزرگ غدیر خم

 

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7310
  • ارسال توسط :
  • 1628 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.