تعداد مطالب 1742

اولین جلسه دفاع از تحقیق پایانی حوزه علمیه استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 7297
اولین جلسه دفاع از تحقیق پایانی حوزه علمیه استان یزد برگزار شد

حجت الاسلام فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری اولین جلسه دفاع تحقیق پایانی طلاب سطح یک حوزه علمیه استان یزد خبر داد. وی گفت: با توجه به آیین نامه آموزشی و پژوهشی، طلاب پایه ۶ حوزه علمیه ملزم به ارائه تحقیق پایانی پس از اتمام سطح […]

حجت الاسلام فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد، از برگزاری اولین جلسه دفاع تحقیق پایانی طلاب سطح یک حوزه علمیه استان یزد خبر داد.

وی گفت: با توجه به آیین نامه آموزشی و پژوهشی، طلاب پایه ۶ حوزه علمیه ملزم به ارائه تحقیق پایانی پس از اتمام سطح یک می باشند و لذا طلاب می بایست در سال آخر سطح یک، عنوانی را برای تحقیق پایانی انتخاب کرده و پس از تایید کارگروه علمی و تعیین استاد راهنما نسبت به نگارش تحقیق پایانی اقدام نموده و در پایان از آن دفاع نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان افزود: در این راستا اولین جلسه دفاع تحقیق پایانی در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار شد، در این جلسه جناب آقای امیرحسین دهقانی فیروز آبادی طلبه مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه از تحقیق خود با عنوان سبک زندگی اسلامی در بُعد تغذیه که با راهنمایی حجت الاسلام استاد عسکری وزیری نوشته شده، دفاع کرد و استاد داور این جلسه نیز حجت الاسلام استاد حبیبیان بود.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه بعدی که در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد، جناب آقای رضا پورهادیان از تحقیق خود با موضوع ابتلائات حضرت ابراهیم(ع) در قرآن و با راهنمایی حجت الاسلام استاد عسکری وزیری دفاع کرد که این جلسه نیز توسط حجت الاسلام اخوان داوری شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7297
  • ارسال توسط :
  • 1088 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.