تعداد مطالب 1742

دیدار مدیر حوزه علمیه با خانواده شهیدان عبداللهی و مختاری

  • کد خبر : 7269
دیدار مدیر حوزه علمیه با خانواده شهیدان عبداللهی و مختاری

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان با خانواده شهیدان روحانی عبداللهی و مختاری دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که در سالروز شهادت شهیدان روحانی شعبانعلی عبداللهی و محمدحسین مختاری انجام شد حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: زنده نگه داشتن […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان با خانواده شهیدان روحانی عبداللهی و مختاری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در سالروز شهادت شهیدان روحانی شعبانعلی عبداللهی و محمدحسین مختاری انجام شد حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مردم به خصوص مسئولین است و باید همواره درعمل پیرو راه و آرمان های شهدای والامقام باشیم.

وی با تجلیل از ایثار و صبر و فداکاری خانواده شهدا گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت ها و شجاعت های شهدا و ایثارگران و صبر و فداکاری خانواده های معظم شهدا است.

لازم به ذکر است پیکر شهید روحانی شعبانعلی عبداللهی بعد از ۳۷ سال انتظار در سال ۱۳۹۸ شناسائی و پس از تشییع در روستای چاه افضل اردکان تدفین شد و همچنین پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری نیز بعد از ۳۲ سال در سال ۱۳۹۴ شناسائی و پس از تشییع در روستای حسن آباد رستاق تدفین شد.

خانواده شهید مختاری

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7269
  • ارسال توسط :
  • 489 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.