تعداد مطالب 1742

مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه یزد افتتاح شد

  • کد خبر : 7254
مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه یزد افتتاح شد

اولین جلسه شورای اجرایی شعبه مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی استان یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان و معاون های تبلیغ، آموزش، پژوهش و امور طلاب برگزار شد. در این جلسه پیرامون برگزاری دوره‌های مورد نیاز طلاب بحث و گفت‌وگو شد و مقرر گردید برگزاری دوره های تربیت مربی مشاوره خانواده، تربیت مربی […]

اولین جلسه شورای اجرایی شعبه مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی استان یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان و معاون های تبلیغ، آموزش، پژوهش و امور طلاب برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری دوره‌های مورد نیاز طلاب بحث و گفت‌وگو شد و مقرر گردید برگزاری دوره های تربیت مربی مشاوره خانواده، تربیت مربی فرق و ادیان و تربیت مربی کلاسداری و مدرس آموزش و پرورش در اولویت باشد.

خاطرنشان می شود شعبه استانی مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه استان یزد با هدف نقش آفرینی فعال و موثر در مدیریت تحولات فرهنگی اجتماعی و سیاسی و پرورش و توانمند سازی طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه در موضوعات عمومی طلبگی، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی، هنر و رسانه و فضای مجازی، تهذیب و مشاوره، اجراء و مدیریت، اجتماعی و سیاسی تشکیل شده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7254
  • ارسال توسط :
  • 6208 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.