تعداد مطالب 1742

خانه هلال حوزه‌ علمیه یزد افتتاح شد

  • کد خبر : 7248
خانه هلال حوزه‌ علمیه یزد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، خانه هلال حوزه‌ علمیه یزد در مدرسه عبدالرحیم خان راه‌اندازی شد نخستین خانه هلال حوزه‌ علمیه استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین حوزه علمیه و هلال احمر استان در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان راه اندازی شد. امام جمعه یزد در مراسم […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، خانه هلال حوزه‌ علمیه یزد در مدرسه عبدالرحیم خان راه‌اندازی شد
نخستین خانه هلال حوزه‌ علمیه استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین حوزه علمیه و هلال احمر استان در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان راه اندازی شد.
امام جمعه یزد در مراسم افتتاح اولین خانه هلال حوزه های علمیه یزد با بیان اینکه خدمت رسانی به خلق خدا از عباداتی است که مورد تاکید خداوند متعال است، اظهار داشت: وظیفه همه ماست که برای یکدیگر تلاش کنیم اما حرکتی که گروه های خاص انجام می دهند، حائز اهمیت بیشتر و دارای ارزش و جایگاه والاتری است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری عنوان کرد: البته موضوع پیشگیری نیز بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم نیروهای هلال احمر در امدادرسانی خود، مواردی که می تواند انعکاس آن به مسئولان، از بروز حوادث بعدی جلوگیری کند را اطلاع رسانی و گوشزد کنند.

ناصری ادامه داد: در بسیاری از موارد اجتماعی و فرهنگی نیز نهادهایی همچون هلال احمر می توانند ورود کنند و هم بحث آموزش و هم پیشگیری را برای مردم تبیین و تشریح کنند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی آسیب‌های اجتماعی و حرکت‌های روانی که در جامعه با تحریک دشمنان رخ می دهد، آسیب‌زاست افزود: بسیاری از این آسیب‌ها قربانیان بسیار زیادی می‌گیرد اما توجه فقط به سمت حوادث طبیعی و تصادفات است و معتقدم باید به آفت‌های جمعیتی در ابعاد مختلف پرداخته شود.
وی ادامه داد: افرادی که به عنوان داوطلب به جمعیت هلال احمر وارد می شوند، دارای روحیه خاص، لطف و ترحم هستند که باید از این روحیه آنها استفاده و فرهنگ و روحیه معنوی و دینی را در آنها تقویت کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7248
  • ارسال توسط :
  • 352 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.