تعداد مطالب 1742

دوره آموزشی تربیت مروج قرآن برگزار می شود

  • کد خبر : 7218
دوره آموزشی تربیت مروج قرآن برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان یزد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام سید کاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح پایش در مدارس علمیه استان، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب در این طرح […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سید کاظم میرجلیلی مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح پایش در مدارس علمیه استان، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب در این طرح شرکت نموده و مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان حدود ۹۵ درصد از شرکت کنندگان در این طرح قبول شدند.

وی در مورد برنامه های آینده دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: مقرر شد در تمام مدارس علمیه استان دارالقرآن تاسیس گردد و همچنین از دیگر برنامه ها برگزاری آزمون سالیانه حفظ قرآن ویژه طلاب است که در تیرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میرجلیلی با بیان اهمیت برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم گفت: دوره آموزشی تربیت مروج قرآن کریم ویژه طلاب پایه ۶ به بالا و روحانیون و اساتید، طی ۵۲ ساعت و با سرفصل های قالب های بیان تفسیر، روش دسته بندی آیات، روش برداشت از قرآن، جریان شناسی شبهات قرآنی، قرآن و کودک و نوجوان و سبک زندگی قرآن از تاریخ ۱۹ الی ۲۴ تیر برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7218
  • ارسال توسط :
  • 940 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.