تعداد مطالب 1742

امام خمینی (ره) احساس حقارت را به احساس عزت تبدیل کرد

  • کد خبر : 7106
امام خمینی (ره) احساس حقارت را به احساس عزت تبدیل کرد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد،حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب اسلامی ایران همواره با نام رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد،حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران همواره با نام رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. رهبری که با پشتوانه ایمان و اعتقاد کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد، احساس حقارت را به احساس عزّت و اعتماد به نفْس تبدیل کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

چیزی که امام را در هیئت یک مکتب، یک اندیشه، یک تفکّر، یک راه، مطرح کرد برای زمان خود و در تاریخ، بیشتر خصوصیّت ایستادگی، مقاومت، عدم تسلیم در مقابل مشکلات و موانع بود و با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) بنا نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کردند.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند. امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در انسجام ملی و حضور همیشگی مردم در صحنه نهفته است و لذا ملت شریف ایران در انتخابات ۱۴۰۰ نیز با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدا تجدید پیمان خواهد کرد.

اینجانب سالگرد ارتحال معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد و تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای والا مقام، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت، اقتدار و سربلندی نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=7106
  • ارسال توسط :
  • 386 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.