تعداد مطالب 1742

جلسه مدیران علمیه استان برگزار شد

  • کد خبر : 6980
جلسه مدیران علمیه استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، جلسه مدیران مدارس علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان از برگزاری دوره های تابستانی حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: در تابستان برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده که از […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، جلسه مدیران مدارس علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان از برگزاری دوره های تابستانی حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: در تابستان برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده که از جمله آن ها دوره ارتقایی و تکمیل نواقص، دوره علمی و تربیتی ویژه طلاب پایه های اول تا چهارم در روستای طزرجان و مشهد مقدس و همچنین دوره مکالمه عربی می باشد.

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان هم ضمن تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش در حوزه علمیه، گفت: از طلابی که مقاله با موضوعات و مسائل روز تالیف نمایند و در نشریات پژوهشی به چاپ رسانند حمایت مادی و معنوی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: برای ارتقاء رتبه علمی طلاب مدارس علمیه، اساتید باید ارتباط بیشتری با طلاب داشته باشند.

آیت الله مدرسی با اشاره به ایام انتخابات، افزود: طلاب و روحانیون حوزه های علمیه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه استان بررسی شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6980
  • ارسال توسط :
  • 566 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.