تعداد مطالب 1742

کتاب الگوی مدیریت جهادی منتشر شد

  • کد خبر : 6884
کتاب الگوی مدیریت جهادی منتشر شد

کتاب الگوی مدیریت جهادی با استفاده از تجربه فرماندهان دفاع مقدس منتشر گردید. این کتاب با تألیف حجت الاسلام عسکری وزیری و در ۳۲۸ صفحه و با حمایت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم  و انتشارات شهد علم یزد روانه بازار کتاب گردید. در این کتاب محقق به‌منظور شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت […]

کتاب الگوی مدیریت جهادی با استفاده از تجربه فرماندهان دفاع مقدس منتشر گردید. این کتاب با تألیف حجت الاسلام عسکری وزیری و در ۳۲۸ صفحه و با حمایت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم  و انتشارات شهد علم یزد روانه بازار کتاب گردید.

در این کتاب محقق به‌منظور شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت جهادی و طراحی الگو از تجربیات فرماندهان دفاع مقدس، داده‌ها و اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری و سپس داده‌ها را با روش تحلیل مضمون تحلیل و کدگذاری کرده نموده است.

نویسنده کتاب، با رجوع به کتابخانه، مطالعه اسناد، مدارک مکتوب، از قبیل کتاب‌ها، توصیفات، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، وصیت‌نامه‌ها، دست‌نوشته‌ها، خاطرات و زندگی‌نامه‌های فرماندهان دفاع مقدس، به جمع‌آوری داده‌ها پرداخته است.

 و در ادامه به‌منظور تحلیل داده‌ها، با روش تحلیل مضمون، داده‌ها را در قالب مضامین و تم‌هایی طبقه‌بندی کرده است؛ آنگاه از آن مضامین، کدهای اولیه را استخراج و در گام بعد با ترکیب و تلخیص کدهای اولیه و قرار دادن آن‌ها در عناوینی کلی‌تر و مرتبط، به کدهای سازمان دهنده دست‌یافته، در ادامه با کنار هم قرار دادن و دسته‌بندی کدهای مرتبط به‌منظور ایجاد مفهومی عام از آن‌ها، سرانجام، کدهای فراگیر را تحت ‌عنوان مؤلفه‌های نهایی در قالب الگو ارائه کرده است.

طرح جلد کتاب الگوی مدیریت جهادی

طرح جلد کتاب الگوی مدیریت جهادی

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6884
  • ارسال توسط :
  • 1017 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.