تعداد مطالب 1742

صبر، لازمه کار برای خداست

  • کد خبر : 6664
صبر، لازمه کار برای خداست

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در سومین روز از سال جدید با حضور در مدرسه مدینه العلم کاظمیه با کادر این مدرسه علمیه دیدار کرد. در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شمس با اشاره به نکاتی از آیات ۱۴ تا ۱۸ سوره آل عمران اظهار داشت: اسباب و وسایل […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در سومین روز از سال جدید با حضور در مدرسه مدینه العلم کاظمیه با کادر این مدرسه علمیه دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شمس با اشاره به نکاتی از آیات ۱۴ تا ۱۸ سوره آل عمران اظهار داشت: اسباب و وسایل زندگی مادی، هر چند مناسب و زینت محسوب می شود، اما آن ها بهترین نیستند، بلکه متاع زندگی دنیا هستند و بهترین ها نزد خدا تقوی الهی ست؛ لذا برای به دست آوردن بهترین ها باید تلاش کرد.

وی با اشاره به این که از مهمترین نشانه ها و لوازم تقوا، صبر است، ادامه داد: هر کس می خواهد برای خدا کار کند، باید در این مسیر صبر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: تحمل سختی ها در مسیر کاری که برای خدا انجام می شود، سبب رشد و کمال بیشتر است.

در این دیدار؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم فاطمی نسب مدیر مدینه العلم کاظمیه نیز ضمن تشکر از مدیریت محترم حوزه علمیه استان و خیر مقدم به ایشان، گزارشی کوتاه از برنامه های آموزشی و تهذیبی مدرسه ارائه کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی، کادر مدرسه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشی و تهذیبی پرداختند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6664
  • ارسال توسط :
  • 1003 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.