تعداد مطالب 1742

طلاب جهادی خواهر تجلیل شدند

  • کد خبر : 6641
طلاب جهادی خواهر تجلیل شدند

با حضور مدیر حوزه علمیه استان یزد از طلاب جهادی خواهر تقدیر و تشکر به عمل آمد. دراین جلسه که در ایام اعیاد شعبانیه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام گفت: خداوند متعال خیر هر کسی را بخواهد معرفت و محبت امام حسین علیه السلام را […]

با حضور مدیر حوزه علمیه استان یزد از طلاب جهادی خواهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دراین جلسه که در ایام اعیاد شعبانیه برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام گفت: خداوند متعال خیر هر کسی را بخواهد معرفت و محبت امام حسین علیه السلام را در دل او قرار می دهد و امیدواریم همواره این محبت در قلوب ما جاری باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های گروه های جهادی خواهر در بیمارستان و آرامستان های استان، ابراز امیدواری کرد اینگونه همکاری ها و فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های مختلف ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به آیه شریفه ۱۷ سوره آل عمران گفت: علمای اخلاق صبر را بر سه قسم می کنند: صبر بر بلایا، صبر بر اطاعت، صبر بر معصیت. صبر آثار و برکات زیادی دارد از جمله اینکه باعث ترفیع درجه و آمرزش گناهان می شود.

وی ادامه داد: تحمل صبر بر بلایا دشوار است ولی با استعانت از درگاه الهی و تمسک به سیره ائمه اطهار علیهم السلام می توان سختی ها را تحمل نمود و به با صبر و استقامت به آرامش رسید.

حجت الاسلام شمس با اشاره به صبر بر معصیت افزود: ایستادگی در برابر هوای نفس و مبارزه با شیطان جهاد اکبر است، همچنان که پیامبر اسلام بعد از یکی از جنگ ها خطاب به مسلمانان فرمودند: آفرین بر شما که در جهاد اصغر شرکت کردند ولی هنوز جهاد اکبر باقیست. شخصی از جهاد اکبر سوال کرد، که پیامبر اسلام فرمودند منظور از جهاد اکبر، جهاد با هوای نفس و ترک معصیت است.

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6641
  • ارسال توسط :
  • 327 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.