تعداد مطالب 1742

ارتقاء سطح آموزشی و تهذیبی طلاب کاظمیه در اردوی ۱۵ روزه مشهد

  • کد خبر : 6572
ارتقاء سطح آموزشی و تهذیبی طلاب کاظمیه در اردوی ۱۵ روزه مشهد

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب، مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه با اشاره به مراحل برنامه ریزی و اجرای اردوی ۱۵ روزه مشهد مقدس و اردوگاه مفتاح (طرقبه) اظهار داشت: در گام اول طی سفری به مشهد از این اردوگاه و امکانات آن بازدید و با صحبت با عوامل اجرایی […]

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب، مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه با اشاره به مراحل برنامه ریزی و اجرای اردوی ۱۵ روزه مشهد مقدس و اردوگاه مفتاح (طرقبه) اظهار داشت: در گام اول طی سفری به مشهد از این اردوگاه و امکانات آن بازدید و با صحبت با عوامل اجرایی و همچنین نامه نگاری زمینه برگزاری اردو فراهم شد.

وی با اشاره به ثبت نام طلاب پایه اول و دوم برای شرکت در اردو اظهار داشت: واضح است که دروس آنلاین و مجازی، هرچند به صورت منظم برگزار شود، اما با کلاس حضوری قابل مقایسه نیست؛ از طرفی اجرای برنامه های تهذیبی هم به صورت آنلاین چندان تأثیرگذار به نظر نمی رسید؛ لذا با هدف تقویت ادبیات عرب و جبران نواقص دروس آنلاین و همچنین اجرای برنامه های تهذیبی اردوی مذکور در حال برگزاری است.

مدیر مدینه العلم کاظمیه یزد با اشاره به این که هم اکنون بیش از یک هفته از برگزاری اردو گذشته است، ادامه داد: طلاب، دو روز اول را در مشهد مقدس حضور داشتند و تا حدی برنامه های آموزشی اجرا شد، سپس با هماهنگی های به عمل آمده به اردوگاه مفتاح اعزام شدند و برنامه ها با دقت در حال اجراست.

وی، برگزاری روزانه ۷ ساعت کلاس آموزشی (چهار ساعت کلاس و سه ساعت مباحثه)، تشرف به حرم مطهر رضوی به صورت مستمر، مناجات شبانگاهی و نماز شب، بیان احکام، برگزاری نشست های معرفتی با حضور کادر و اساتید، تلاوت نور، برگزاری ختم های انفرادی صلوات و زیارت عاشورا و مجالس مناسبتی را از برنامه های اردو اعلام کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برنامه های تفریحی و زیارتی، اظهار کرد: ورزش هایی مانند فوتبال، والیبال، فوتبال دستی و تنیس روی میز و همچنین مسابقاتی مانند طناب کشی و پرتاب دارت و برگزاری جشن مبعث و اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه های این اردو بوده و خواهد بود.

وی در پایان از حمایت های و همکاری مدیر اجرایی اردوگاه مفتاح، تولیت مدینه العلم کاظمیه و مدیر و معاون امور طلاب حوزه علمیه یزد در برگزاری اردو قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6572
  • ارسال توسط :
  • 1115 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.