تعداد مطالب 1742

طلاب بعد از تکمیل پایه هشتم، مدرک علمی سطح دو دریافت می کنند

  • کد خبر : 6509
طلاب بعد از تکمیل پایه هشتم، مدرک علمی سطح دو دریافت می کنند

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از اجرایی شدن مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه مبنی بر کاهش سطح دو حوزه به پایه هشتم خبر داد. وی افزود: از این پس طلاب با تکمیل پایه هشتم می توانند مدرک علمی سطح دو را دریافت کرده و پس از تکمیل […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از اجرایی شدن مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه مبنی بر کاهش سطح دو حوزه به پایه هشتم خبر داد.
وی افزود: از این پس طلاب با تکمیل پایه هشتم می توانند مدرک علمی سطح دو را دریافت کرده و پس از تکمیل پایه های نهم و دهم و ارائه پایان نامه می توانند جهت دریافت مدرک سطح سه اقدام کنند.
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: طلابی که پایه های اول تا ششم آنها با معدل حداقل ۱۴ کامل است می توانند برای دریافت مدرک سطح یک و طلابی که پایه های هفتم و هشتم آنها با معدل فوق به اتمام رسیده است می توانند جهت دریافت مدرک تحصیلی خود اقدام کنند و برای این امر لازم است درخواست صدور مدرک را در پنل شخصی خود در سامانه نجاح ثبت کرده و یک قطعه عکس را به مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم ارسال کنند تا مدرک علمی آنان صادر شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6509
  • ارسال توسط :
  • 831 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.