تعداد مطالب 1742

نشست «نقش انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل» برگزار می شود

  • کد خبر : 6308
نشست «نقش انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل» برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی پور مدیر دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یزد از برگزاری نشست «نقش انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل» خبر داد. وی افزود: دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه استان در ایام دهه فجر به منظور آشنایی اساتید و طلاب با […]

حجت الاسلام حسینی پور مدیر دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه علمیه استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در یزد از برگزاری نشست «نقش انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل» خبر داد.

وی افزود: دفتر ارتباطات و امور بین الملل حوزه استان در ایام دهه فجر به منظور آشنایی اساتید و طلاب با نقش انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل تصمیم به برگزاری نشستی درباره نقش انقلاب اسلامی در منطقه آفریقا با حضور حجتالاسلام و المسلمین شاهدی، نماینده سابق جامعه المصطفی العالمیه در آفریقا گرفت که این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ساعت ۹ صبح به صورت مجزا برای طلاب و اساتید و کادر مدیریتی برگزار می شود.

لازم به ذکر است، نشست طلاب در روز چهارشنبه در مدرسه علمیه شفیعیه و نشست اساتید روز پنج شنبه در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6308
  • ارسال توسط :
  • 598 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.