تعداد مطالب 1742

طلاب کاظمیه می توانند از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده کنند

  • کد خبر : 6270
طلاب کاظمیه می توانند از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده کنند

معاون آموزش مدینه العلم کاظمیه در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد ، از امکان بهره مندی طلاب کاظمیه از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها خبر داد. حجت الاسلام امید نساج دره گفت: طلاب مدینه العلم کاظمیه می توانند از محتوای غنی آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده نمایند. وی […]

معاون آموزش مدینه العلم کاظمیه در گفتگو با خبرنگار حوزه یزد ، از امکان بهره مندی طلاب کاظمیه از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها خبر داد.

حجت الاسلام امید نساج دره گفت: طلاب مدینه العلم کاظمیه می توانند از محتوای غنی آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده نمایند.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها، گنجینه ای غنی از محتوای آموزشی در اختیار این مدرسه قرار می دهد که طلاب می توانند بر اساس دروس ارائه شده، درخواست شرکت در هر یک از دوره ها را داشته باشند.

حجت الاسلام نساج ضمن قدردانی از زحمات و همکاری حجت الاسلام حرزاده رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان یزد بابت همکاری و پیگیری این مسأله گفت: در این سامانه بیش از ۲۶۰ عنوان درسی از معارف علوم انسانی، مهارت های اجتماعی، هنر و رسانه ، فرهنگ و سیاست ارائه شده که توسط اساتید برجسته کشور تدریس گردیده است.

وی با تإکید بر لزوم استفاده از همه امکانات برای ارتقای کیفیت آموزشی و علمی طلاب اظهار داشت: اکثریت دروس این سامانه به صورت جامع و کامل و در عین حال خلاصه و بدون حاشیه پردازی توسط اساتید ارائه شده است؛ از مباحثی چون سواد رسانه ای و مهارت های ارتباطی گرفته تا مباحثی مانند انسان شناسی، معاد شناسی، انقلاب اسلامی و شبهات اعتقادی؛ لذا یک مجموعه ای غنی و بسیار قابل استفاده است.

معاون آموزش مدینه العلم کاظمیه اظهار امیدواری کرد: بتوان از این سامانه جهت برگزاری دوره ها و مسابقات متعدد فرهنگی استفاده کرد؛ همچنین ممکن است با تصویب کارگروه های علمی مدرسه و تأیید مدیریت حوزه استان، برخی از دروس این سامانه به عنوان تکمله برخی از دروس حوزه و به عنوان فعالیت کلاسی برای طلاب در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6270
  • ارسال توسط :
  • 1264 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.