تعداد مطالب 1742

علامه مصباح یزدی از مدافعان خستگی ناپذیر امام و رهبری بود

  • کد خبر : 6093
علامه مصباح یزدی از مدافعان خستگی ناپذیر امام و رهبری بود

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم و معلم انقلابی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم و معلم انقلابی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و پارسا و معلم انقلابی حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه دار فانی را وداع گفته و دوستان و ارادتمندان خود را داغدار کرده است.

این عالم فقیه، فیلسوف و متفکر از مبارزان غیور انقلاب و از یاوران و مدافعان خستگی ناپذیر امام و رهبری بود و درعرصه‌های علمی و فقهی نقش‌آفرین بود. عمر با برکت این عمار انقلاب منشأ خدمات علمی و دینی ارزنده یی بود که برجسته ترین آن تاسیس موسسه امام خمینی (ره) و تربیت هزاران شاگرد می باشد. علم و تقوا و ایمان راسخ به مبانی انقلاب و ولایت و استقامت در این راه از مهم ترین ویژگیهای این عالم فیلسوف بود. بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او  و جهان اسلام ثلمه ئی بزرگ است.

اینجانب این مصیبت را به محضر مبارک حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، شاگردان و فرزندان آن بزرگوار تسلیت گفته و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می کنم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6093
  • ارسال توسط :
  • 672 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.