تعداد مطالب 1742

مهم ترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر رفتار عملی مسئولان است

  • کد خبر : 6078
مهم ترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر رفتار عملی مسئولان است

مدیر حوزه علمیه استان یزد با حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با دبیر این ستاد دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس در این جلسه با بیان اینکه ستاد باید از مظلومیت خارج شود، گفت: امیداریم با عنایت اهل بیت علیهم السلام ستاد امر به معروف […]

مدیر حوزه علمیه استان یزد با حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با دبیر این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس در این جلسه با بیان اینکه ستاد باید از مظلومیت خارج شود، گفت: امیداریم با عنایت اهل بیت علیهم السلام ستاد امر به معروف استان و به تبع آن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مظلومیت خارج شود و افرادی که با نیت الهی در این مسیر قدم بگذارند یقینا مورد عنایت قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت: با همکاری طلاب و روحانیونی که دغدغه و علاقه دارند و ثبت نام و آموزش آن ها و همچنین کارهای پژوهشی و تحقیقی می توان این فریضه الهی را در سطح جامعه احیا کرد و از مراکز و نهادها مطالبه گری نمود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به حدیث «الناس علی دین ملوکهم» افزود: مهم ترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر رفتار عملی مسئولین جامعه است و باید مدیران و مسئولین در ادارات با رفتار و برخورد مناسب با ارباب رجوع رفتار کنند.

در ادامه حجت الاسلام ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت های علمی، پژوهشی حوزویان استفاده کرده و شاهد رشد و احیا امر به معروف باشیم .

وی در پایان گفت: ستاد امر به معروف از پایان نامه ها و مقالاتی که با موضوع امر به معروف می باشد حمایت و تقدیر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6078
  • ارسال توسط :
  • 597 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.