تعداد مطالب 1742

تشکیل ۲۶ کارگروه علمی در مدارس علمیه استان یزد

  • کد خبر : 6064
تشکیل ۲۶ کارگروه علمی در مدارس علمیه استان یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه مدیران مدارس و کارگروه های علمی حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گزارشی از فعالیت کارگروه های علمی در دوره اول ارائه کرد و گفت: […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه مدیران مدارس و کارگروه های علمی حوزه علمیه استان یزد در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گزارشی از فعالیت کارگروه های علمی در دوره اول ارائه کرد و گفت: در دوره اول فعالیت کارگروه های علمی ۱۴ کارگروه در ۹ مدرسه از مدارس علمیه استان مشغول به فعالیت بودند که ۱۱۱ جلسه و ۱۷۰ مصوبه حاصل فعالیت دو ساله کارگروه های علمی مدارس استان بوده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه با بیان آغاز به کار دوره دوم کارگروه های علمی در استان، افزود: در این دوره با تشکیل ۱۲ کارگروه جدید در مدارس تعداد کارگروه های علمی مدارس استان به ۲۶ کارگروه در تمامی مدارس استان رسیده و ۱۱۲ نفر از اساتید استان در این کارگروه ها مشغول به فعالیت شده اند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان با اشاره به اهمیت کارگروه های علمی، به برخی از وظایف این کارگروه ها اشاره کرد و گفت: بررسی متون و محتوای درسی و ارائه پیشنهادهای اصلاحی و تکمیلی و پیشنهاد رشته تخصصی و گرایش های مورد نیاز مدارس از جمله وظایف کارگروه های علمی است.

در ادامه این اجلاسیه، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به نقش کارگروه های علمی در تربیت و رشد اخلاقی و علمی طلاب از اساتید عضو کارگروه های علمی درخواست کرد توجه بیشتری به برگزاری جلسات کارگروه ها داشته باشند.

در پایان تعدادی از اعضای کارگروه های علمی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه فعالیت های کارگروه های علمی پرداختند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6064
  • ارسال توسط :
  • 647 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.