تعداد مطالب 1742

مرحوم آیت الله یزدی از یاوران بنیانگذار انقلاب و رهبری بود

  • کد خبر : 5981
مرحوم آیت الله یزدی از یاوران بنیانگذار انقلاب و رهبری بود

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم وارسته و انقلابی حضرت آیت الله یزدی (رحمت الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با تأثر و تأسف اطلاع […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم وارسته و انقلابی حضرت آیت الله یزدی (رحمت الله علیه) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تأثر و تأسف اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله محمّد یزدی (رضوان الله تعالی علیه)دار فانی را وداع گفته است.

آن عالم فرزانه، از مبارزان راه انقلاب و از یاوران صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و همواره با صراحت لهجه، روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر در سنگرهای مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منشاء خدمات برجسته ای بود.

اینجانب این واقعه مولمه را از طرف خود و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد به محضر مبارک حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، شاگردان و فرزندان آن بزرگوار تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته رحمت و علوّ درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5981
  • ارسال توسط :
  • 535 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.