تعداد مطالب 1742

حضور طلاب در تغسیل اموات کرونایی ایثار و جهاد است

  • کد خبر : 5965
حضور طلاب در تغسیل اموات کرونایی ایثار و جهاد است

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، با حضور مدیر حوزه علمیه یزد از زحمات و تلاش های طلاب جهادی فعال در زمینه تغسیل اموات کرونایی تقدیر و تشکر به عمل آمد. در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شمس با بیان اینکه نسبت به سایر فعالیت های جهادی افراد کمتری جهت تغسیل […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، با حضور مدیر حوزه علمیه یزد از زحمات و تلاش های طلاب جهادی فعال در زمینه تغسیل اموات کرونایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شمس با بیان اینکه نسبت به سایر فعالیت های جهادی افراد کمتری جهت تغسیل داوطلب بودند ولی شما ایثار و جهاد کرده و در این مسیر گام نهادید، این حضور و فعالیت خالصانه شما جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: با وجود اینکه در این مدت طلاب در زمینه های مختلف از جمله حضور در بیمارستان ها، تغسیل، کمک رسانی به مردم نیازمند فعالیت خوبی داشتند ولی متاسفانه در عرصه فرهنگی و پاسخ به شبهات در فضای مجازی ضعیف بوده و لذا در این زمینه نیاز به فعالیت بیشتری داریم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با بیان اهمیت فضای مجازی، گفت: لازم است طلاب با برنامه و با شناخت زمان و وظیفه در این عرصه نیز با قوت ورود پیدا کرده و به شبهات جواب دهند.

وی در پایان از طلاب جهادی درخواست کرد در عرصه فضای مجازی و پاسخ به شبهات و تولید محتوای رسانه ای نیز حضوری فعال داشته باشند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5965
  • ارسال توسط :
  • 625 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.