تعداد مطالب 1742

دوره آموزشی یاوران سلامت برگزار شد

  • کد خبر : 5943
دوره آموزشی یاوران سلامت برگزار شد

دبیر ستاد حوزوی بحران استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه از یزد، از برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه طلاب و روحانیون فعال در بیمارستان ها با عنوان یاوران سلامت خبر داد. حجت الاسلام حسینی راد اظهار داشت: این دوره آموزشی توسط ستاد حوزوی بحران و با همکاری و مشارکت مرکز مشاوره حوزه علمیه استان […]

دبیر ستاد حوزوی بحران استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه از یزد، از برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه طلاب و روحانیون فعال در بیمارستان ها با عنوان یاوران سلامت خبر داد.

حجت الاسلام حسینی راد اظهار داشت: این دوره آموزشی توسط ستاد حوزوی بحران و با همکاری و مشارکت مرکز مشاوره حوزه علمیه استان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را حضور موفق و موثر طلاب در بیمارستان ها و ارائه مشاوره تخصصی به بیماران کرونایی برشمرد و افزود: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و در سه روز و با تدریس اساتید مطرح کشوری از جمله حجت الاسلام دکتر مهکام برگزار گردید.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در پایان گفت: دوره یاوران سلامت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با حضور بیش از ۲۰ نفر از طلاب و روحانیون خواهر و برادر و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5943
  • ارسال توسط :
  • 872 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.