تعداد مطالب 1741

دعایی که امام حسن عسکری علیه السلام به یکی از یاران خود یاد دادند

  • کد خبر : 5913
دعایی که امام حسن عسکری علیه السلام به یکی از یاران خود یاد دادند

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ،جلسه مدیر حوزه علمیه استان با مدیران مدارس علمیه روز سه شنبه به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری علیه السلام به حدیثی از حضرت اشاره کرد و گفت: شخصی […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ،جلسه مدیر حوزه علمیه استان با مدیران مدارس علمیه روز سه شنبه به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری علیه السلام به حدیثی از حضرت اشاره کرد و گفت: شخصی از امام عسکری علیه السلام درخواست دعا کرد، و حضرت این دعا را به آن شخص تعلیم دادند: … خدایا مرا از کسـانی قرار ده که دین تو را یاری مـی دهند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: یکی از نعمت هایی که خداوند متعال به ما عنایت کرده و باید به خاطر این نعمت شکرگذار خدا باشیم ، نعمت یاری دین خداست ، که باید با اعمال و رفتار درست و صحیح همواره سعی و تلاش کنیم تا این نعمت از ما سلب نشود.

وی در ادامه گفت: امروز نه تنها به ما نعمت یاری دین خدا داده شده، بلکه وظیفه ما تربیت انسان هایی است که آنها نیز ان شاء الله دین خدا را یاری خواهند داد و لذا دو نعمت بزرگ به ما داده شده ، نعمت یاری دین خدا و نعمت تربیت انسان هایی که دین خدا را یاری می دهند.

حجت الاسلام شمس شکر این نعمت را لازم و واجب دانست و افزود: شکر این نعمت این است که باید با برنامه ریزی دقیق و کار جهادی و همت مضاعف خود را وقف حوزه و اسلام کرده و وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

در ادامه مدیران مدارس گزارشاتی از عملکرد مدارس در ایام کرونا و برگزاری دروس به صورت غیرحضوری بیان داشتند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5913
  • ارسال توسط :
  • 745 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.