تعداد مطالب 1742

حوزه های علمیه در تربیت فرماندهان سپاه امام زمان(علیه السلام)، نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

  • کد خبر : 5795
حوزه های علمیه در تربیت فرماندهان سپاه امام زمان(علیه السلام)، نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) شهرستان مهریز، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی، امام جمعه  مهریز ضمن خیرمقدم از زحمات چند ساله حجت الاسلام زارع قدردانی و برای حجت الاسلام حسینی مدیر […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام صادق(علیه السلام) شهرستان مهریز، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی، امام جمعه  مهریز ضمن خیرمقدم از زحمات چند ساله حجت الاسلام زارع قدردانی و برای حجت الاسلام حسینی مدیر جدید مدرسه علمیه این شهرستان، آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، با اشاره به اینکه همه مدیران و مسئولان مدارس و حوزه های علمیه خدمتگزاران آستان مقدس حضرت ولی عصر علیه السلام هستیم، گفت: نقش حوزه های علمیه در تربیت فرماندهان سپاه امام زمان(علیه السلام)، نقش مهم و تأثیرگذاری است که می بایست به این مهم توجه داشت و تمام تلاش خود را برای تربیت فرماندهانی در شأن حضرت، بکار بگیریم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون روحانیون و طلاب در کنار مردم بوده و در تمام سختی ها و مشکلات به یاری مردم شتافته اند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان ، از زحمات مدیر سابق مدرسه امام صادق(علیه السلام) قدردانی کرد و از ایشان خواست با نظرات خود مدیر جدید را یاری کند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.