تعداد مطالب 1742

جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی برگزار شد

  • کد خبر : 5661
جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی استان روز دوشنبه ساعت ۱۵ در مدرسه علمیه کاظمیه برگزار شد. مسئول دفتر امور طلاب و دانش آموختگان حوزه یزد ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی استان […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی استان روز دوشنبه ساعت ۱۵ در مدرسه علمیه کاظمیه برگزار شد.

مسئول دفتر امور طلاب و دانش آموختگان حوزه یزد ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد از برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی اقدامات جهادی استان خبرداد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد گفت: چهار کارگروه فرهنگی ، پشتیبانی ، مساجد و اعزام به بیمارستان تشکیل شده است که در این خدمت گذاری هر کدام عهده دار وظایفی هستند.

ایشان در ادامه به اهم وظایف کارگروه ها اشاره کرد و گفت : تولید محتوای مفید و جذاب ، طراحی پوستر ، بروشور و ساخت کلیپ با محوریت بهداشت و مراقبت های معنوی ، استغفار و دعای ۷ صحیفه سجادیه ، تقدیر از کادر بیمارستان و خانواده هایشان ، خدمات بالینی و معنوی به بیماران ، تولید ماسک ، شناسایی خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب و کمک و آموزش به آنها با محوریت مساجد محلات و تغسیل و تدفین از جمله وظایف این کارگروها خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی راد در پایان اظهار داشت: تاکنون از داوطلبین ثبت نام صورت گرفته و سایر علاقمندان نیز جهت ثبت نام در این کارگروه ها می توانند از طریق لینک زیر تماس نمایند.

جهت ثبت نام گروه های جهادی کلیک کنید

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5661
  • ارسال توسط :
  • 936 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.