تعداد مطالب 1742

واکنش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به سخنان رئیس جمهور

  • کد خبر : 5619
واکنش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به سخنان رئیس جمهور

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی تحریف تاریخ و برداشت غلط از صلح امام حسن مجتبی (ع) از سوی رئیس جمهور، بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ(سوره آل عمران […]

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پی تحریف تاریخ و برداشت غلط از صلح امام حسن مجتبی (ع) از سوی رئیس جمهور، بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ(سوره آل عمران آیه ۱۰۴)

(و باید که از شما گروهی باشد که به نیکی فراخوانند و به کار شایسته فرمان دهند و از کار ناپسند باز دارند و اینانند که رستگارند.)

در حساس‌ترین برهه تاریخ انقلاب اسلامی و دوران تثبیت گفتمان تمدن ساز اسلامی، گه گاهی از زبان مسؤولین دولتی زمزمه‌ها و اظهارات مأیوس کننده و دشمن شادکن که نشان از عدم خرد سیاسی و پیام واماندگی و عقب گرد می‌باشد را مشاهده می‌کنیم.

جای بسی تأسف است که به جای استفاده از اندک زمان باقیمانده از عمر دولت فعلی که باید از فرصت در اختیار خود بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌های موجود را جبران کنند و من بعد عملکرد مثبتی از خود نشان دهد تا زمینه سازی تشکیل دولت آینده را با برنامه ریزی و حضور حداکثری و شکوه بیادماندنی فراهم نمایند و بکوشند از آلام و ناراحتی‌ها و دغدغه‌های موجود در وضعیت نابسامان اقتصادی و تورم طاقت فرسا بکاهند، اما صد افسوس؛ سخن از مذاکره، سازش و شانه خالی کردن از مسؤولیت رسمی، قانونی و شرعی را با فرار رو به جلو و توجیهات بی‌اساس و تحریفات ناشی از عدم اطلاع، عمل و آگاهی بی‌محابا به محضر امام همام حسن مجتبی علیه اسلام، توهین و جسارت می‌کنند. آنان امام حسن ساخته ذهن خود را که تاریخی ساختگی است به جامعه تحمیل می‌نمایند و موجب از بین رفتن عرض خود و زحمت امت اسلام می‌شوند. البته دانایان می‌دانند جنگ‌های امام حسن مجتبی(ع) و رشادت‌های بی‌نظیر آن امام مظلوم برای بقای اسلام ناب سرنوشت ساز بود، دل‌آوری‌ها، رشادت‌ها و شجاعت امام، برق از چشم معاویه و نیروهای او برگرفته بود.

مجمع نمایندگان ضمن محکوم کردن این ادعاهای واهی از رئیس جمهور دعوت می‌کند تا با اعتذارجویی از محضر امام حسن مجتبی علیه السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت فهیم، از فرافکنی و توجیهات تکراری دوری بجوید.

نکته آخر: یادآوری است که بگوییم جناب آقای حسن روحانی، آیا مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس و فداکاری مدافعان حرم در دفاع از حریم مطهر ائمه علیهم السلام را ندیده‌اید؟ آیا پیام ملت بزرگ ایران از حلقوم شهید بین الملل حاج قاسم سلیمانی را نشنیده‌اید؟ البته از پشت شیشه اتومبیل امور را برانداز کردن قطعاً شما را را به جایی نخواهد رساند و باید با صبر و حوصله انقلابی، توطئه‌ها، مکر و حیله‌ها و خیانت‌ها را برای پاسخگویی به زمان دیگر واگذار نمود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم – ۲۷ مهرماه ۱۳۹۹

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5619
  • ارسال توسط :
  • 405 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.