تعداد مطالب 1742

باید از شهدا و دفاع مقدس الگو بگیریم

  • کد خبر : 5472
باید از شهدا و دفاع مقدس الگو بگیریم

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگویی با خبرنگار حوزه اظهار داشت: باید در تمام عرصه ها از شهدا و دفاع مقدس الگو گرفت. وی گفت: مساله جهاد در راه خدا یک مساله اساسی و کاربردی جامعه بشری است و هر جامعه ای جهت شکوفایی و […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد ، حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگویی با خبرنگار حوزه اظهار داشت: باید در تمام عرصه ها از شهدا و دفاع مقدس الگو گرفت.

وی گفت: مساله جهاد در راه خدا یک مساله اساسی و کاربردی جامعه بشری است و هر جامعه ای جهت شکوفایی و حفظ اقتدار نیاز به تلاش و جهاد دارد.

ایشان در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از نعمت های الهی برای جامعه انقلابی ایران بود افزود: دشمن میلیون ها دلار برای شکست ملت و تقسیم کشور هزینه کرد ولی مردم انقلابی ایران با شور و شوق وصف ناشدنی به میدان آمده و با اخلاص و شجاعت همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

دادستان سابق یزد در ادامه تصریح کرد: امروز نیز جهت پیشرفت و شکست دشمن باید در تمام عرصه ها از شهدا و دفاع مقدس الگو گرفت و گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه بود.

وی در پایان خاطراتی از حضور روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد. از افرادی که با تمام سختی ها انجام وظیفه کرده و در جبهه ها حاضر بودند و از خود رشادت ها نشان دادند . یاد و خاطره همه رزمندگان و شهدا هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5472
  • ارسال توسط :
  • 511 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.