تعداد مطالب 1742

پویش هر خانه یک حسینیه

  • کد خبر : 4974
پویش هر خانه یک حسینیه

در آستان ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس «کرونا»، پویش «هر خانه یک حسینیه» با هدف گرامی‌داشت یاد و نام سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب و یاورانش برگزار می شود. بر این اساس، همزمان با شروع دهه اول محرم، طلاب […]

در آستان ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس «کرونا»، پویش «هر خانه یک حسینیه» با هدف گرامی‌داشت یاد و نام سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب و یاورانش برگزار می شود.

بر این اساس، همزمان با شروع دهه اول محرم، طلاب و روحانیون با حضور در منازل، به‌ صورت صلواتی و جهادی مراسم روضه خانگی را با رعایت ملزومات بهداشتی، برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) برگزار می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از این طرح، می‌توانند از طریق این لینک درخواست سخنران نمایند و یا نام و نام خانوادگی و آدرس محل برگزاری روضه را به شماره ۰۹۳۸۷۲۸۷۸۰۱ پیامک کنند.

همچنین طلاب و سخنرانان اهل بیت (ع) نیز جهت مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق این لینک اقدام نمایند و یا نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۳۸۷۲۸۷۸۰۱ پیامک نمایند.

خاطرنشان می‌شود، شرایط برگزاری مراسم‌های روضه‌های خانگی به شرح زیر است:

۱- حداکثر تعداد عزاداران در هر خانه ۱۰ نفر و حداکثر زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است.
۲- حتی‌المقدور پیشنهاد می شود روضه‌ها در حیاط خانه‌ها و مجتمع های مسکونی برگزار شود.
۳- جهت هماهنگی، حداقل دو روز قبل پیامک ارسال شود.
۴- اعزام سخنران به‌ صورت صلواتی و جهادی است.
۵- استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

هر خانه یک حسینیه

هر خانه یک حسینیه

 

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4974
  • ارسال توسط :
  • 2089 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.