تعداد مطالب 1742

در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

  • کد خبر : 4794
در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، مشکلات این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدای جلسه حجت الاسلام انوری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد با اشاره به برگزاری دروس […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در جلسه ای با حضور معاونان حوزه علمیه یزد و مسئولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام انوری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد با اشاره به برگزاری دروس به صورت مجازی در ایام کرونا، گفت: در آموزش مجازی توفیقی چندانی نداشته ایم و این سیستم پاسخگویی برنامه های آموزشی نبوده و لازم است برای سال تحصیلی جدید تدبیری اندیشیده شود.

در ادامه هریک از معاونان، کادر و اساتید مدرسه امام خمینی(ره) یزد دغدغه های تهذیبی و آموزشی خود را بیان کرده و پیشنهادهایی نیز در این درباره ارائه دادند.

برگزاری دروس به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه برای طلاب جدیدالورود، ارتباط مدرسه با والدین طلاب به جهت بررسی وضعیت اخلاقی و درسی فرزندان آنان، معرفی برخی از کتب اخلاقی و کمک درسی به طلاب جهت مطالعه و خلاصه برداری در این ایام، برگزاری کلاس های رفع اشکال، آشنایی طلاب با زبان دوم، انتخاب واحد بر اساس استعداد افراد، تبیین اهمیت فراگیری دروس توسط طلاب به جهت انگیزه دهی، تنظیم برنامه غذایی متناسب با هر طلبه، استفاده از اساتید اخلاقی و باسابقه در مدارس جهت الگوگیری طلاب از آنان از جمله این پیشنهادات بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.