تعداد مطالب 1742

در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد، راهکارهای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان برای تحصیل در حوزه های علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 4559
در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد، راهکارهای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان برای تحصیل در حوزه های علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه شورای معاونان و مدیران مدارس مرکز استان حوزه علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، از برنامه های جدید حوزه استان در راستای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان خبر داد. معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، با اشاره به تمدید […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه شورای معاونان و مدیران مدارس مرکز استان حوزه علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، از برنامه های جدید حوزه استان در راستای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه تا ۵ تیر ماه، گفت: در جلسه شورای معاونان حوزه استان، پیشنهادهایی برای استفاده از زمان باقی مانده، از سوی اعضای جلسه مطرح شد و پس از بررسی مواردی به تصویب رسید.

دبیر شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: چاپ تعداد دیگری بنر و پوستر و نصب در اماکن مذهبی و عمومی، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات مساجد، ارسال پیامک برای قشرهای مختلف، استفاده حداکثری از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان، و … بخشی از مصوبات این جلسه بود.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان با اشاره به نقش مهم بزرگان و اساتید در جذب طلاب برای تحصیل در حوزه علمیه اظهار کرد: طرح «هر استاد یک طلبه» در برخی از مدارس استان اجرا شده و اثرگذار بوده، لذا از بزرگان، اساتید، طلاب و روحانیون درخواست می شود در مدت باقی مانده، با اطلاع رسانی و شناسایی نوجوانان و جوانان نخبه، مستعد و انقلابی و تشویق و ترغیب آنان به فراگیری علوم دینی، باقیات الصالحاتی از خود به جا بگذارند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به آدرس www.heyazd.ir  مراجعه یا در مدیریت و مدارس استان حضور یابند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.