تعداد مطالب 1742

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره ارتقایی و رفع نواقص در تابستان خبر داد.

  • کد خبر : 4467
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره ارتقایی و رفع نواقص در تابستان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه آخرین جلسه معاونین آموزش مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد از برنامه ریزی برنامه های تابستانی خبر داد. معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره طرح نواقص […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه آخرین جلسه معاونین آموزش مدارس استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد از برنامه ریزی برنامه های تابستانی خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره طرح نواقص و ارتقایی برای تابستان ۹۹ هستیم که در صورت صدور مجوز از ستاد کرونا و عدم مشکل برای برگزاری کلاس ها، این دوره در استان یزد برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دوره ویژه تابستان خبر داد و افزود: این دوره آموزشی و پژوهشی با برنامه های متنوع به هدف تربیت طلاب در زمینه های مختلف برنامه ریزی شده است که طلاب موفق در این دوره، علاوه بر دریافت مدرک پایان دوره، در برنامه های آموزشی و پژوهشی استان مورد استفاده قرار می گیرند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: مباحث پیرامون امتحانات پایان سال، تقویم آموزشی سال تحصیلی آینده از دیگر مباحث این جلسه بود. در پایان جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان از معاونین آموزش مدارس به جهت زحمات شبانه روزی در برگزاری دوره های مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.