تعداد مطالب 1742

امام جمعه یزد با ابراز گلایه از مسئولانی که بدون توجه به فراهم کردن زیرساخت های ورزش بانوان در ترویج رشته ورزشی دوچرخه بانوان در ملأ عام تلاش می کنند، گفت: بارها و بارها به شورای شهر و شهرداری یزد تاکید کردیم که در نقاط مختلف شهر فضاهای اختصاصی ویژه ورزش، تفریح و دوچرخه سواری بانوان ایجاد کنند تا حرمت بانوان حفظ شود.

  • کد خبر : 4415
امام جمعه یزد با ابراز گلایه از مسئولانی که بدون توجه به فراهم کردن زیرساخت های ورزش بانوان در ترویج رشته ورزشی دوچرخه بانوان در ملأ عام تلاش می کنند، گفت: بارها و بارها به شورای شهر و شهرداری یزد تاکید کردیم که در نقاط مختلف شهر فضاهای اختصاصی ویژه ورزش، تفریح و دوچرخه سواری بانوان ایجاد کنند تا حرمت بانوان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار فرمانده جدید و معاونان نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا برخی از سودجویان سعی بر سوء استفاده از مشکلات پیش آمده برای مردم داشتند، اظهار کرد: در استان یزد هم شاهد برخی احتکارها و گران […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار فرمانده جدید و معاونان نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا برخی از سودجویان سعی بر سوء استفاده از مشکلات پیش آمده برای مردم داشتند، اظهار کرد: در استان یزد هم شاهد برخی احتکارها و گران فروشی ها بودیم که خوشبختانه نیروی انتظامی در این زمینه خوب عمل کرد.

وی بر ضرورت وجود برنامه های فرهنگی در حوزه مباحث امنیتی ویژه افراد مختلف جامعه از سوی نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی باید در حوزه فرهنگ سازی هم ورود کند و به ویژه با استفاده از ظرفیت مدارس و انجمن اولیا و مربیان، در این حوزه ورود پیدا کند.

امام جمعه یزد به بحث دوچرخه سواری بانوان اشاره کرد و با تأکید بر اینکه هیچ مخالفتی با ورزش بانوان وجود ندارد، گفت: بارها و بارها به شورای شهر و شهرداری یزد تأکید کردیم که در نقاط مختلف شهر فضاهای اختصاصی ویژه ورزش، تفریح و دوچرخه سواری بانوان ایجاد کنند تا هم حرمت بانوان حفظ شود و هم بتوانند به راحتی اقدام به ورزش و دوچرخه سواری کنند.

وی افزود: این پارک های بانوان واقعا نیاز شهر یزد است ولی متاسفانه به نظر می‌رسد برخی افراد هستند که عمدا به جای اینکه نیاز بانوان به فضاهای تفریحی و رفاهی را برطرف کنند، به دنبال ترویج دوچرخه سواری بانوان در خیابان های شهر و در ملأعام هستند.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اصلاح فرهنگ رانندگی برای کاهش تصادفات شهری در یزد و برنامه ریزی برای موتورسواران یزدی و کاهش تصادفات موتورسواران توصیه هایی را بیان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی یزد: کاهش ۲۸ درصدی تلفات حوادث رانندگی در یزد

سردار بهدانی فرد، فرمانده جدید نیروی انتظای استان یزد در این دیدار با اشاره به این که وضعیت امنیت استان یزد وضعیت خوبی است، اظهار کرد: بحث امنیت و احساس امنیت مردم برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه در بیشتر زمینه ها با کاهش جرایم روبرو بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سرقت های خشن که احساس امنیت را از مردم می گیرد، در دو ماهه ابتدایی امسال ۷۴ درصد کاهش را مشاهده کردیم، افزود: در بحث سرقت منزل هم با کاهش ۳۳ درصدی و در حوزه سرقت های مهم هم ۷ درصد و در مجموع سرقت ها با یک درصد کاهش روبرو بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه البته در برخی سرقت ها از جمله سرقت مغازه با افزایش هایی روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: در زمینه کشف سرقت هم با افزایش شش درصدی روبرو بودیم.

بهدانی فرد با تأکید بر این که شاخص امنیت استان یزد در جرایم خشن از جمله گروگان گیری و آدم ربایی خیلی خوب بوده، ادامه داد: در بحث مواد مخدر هم حدود هشت هزار و ۳۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۹۷ درصدی روبرو بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مواد مخدر بلایی خانمان سوز است، افزود: در این حوزه به همه همکارانمان تأکید کردیم که با جدیت و تمام تلاش خود به مبارزه با آن بپردازند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ارتباط با تصادفات درون و برون شهری و تعداد جانباختگان این حوادث با اشاره به اینکه سعی شد از تمام ظرفیت پلیس استان برای این منظور استفاده کند، گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در حوزه های مختلف استان، خوشبختانه در ارتباط با متوفیان تصادفات ۲۸ درصد و در حوزه مجروحین هم ۴۷ درصد کاهش را مشاهده کردیم.

بهدانی فرد بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید ملی تأکید کرد و گفت:خوشبختانه در دوماهه ابتدایی امسال با افزایش ۶۶ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.