تعداد مطالب 1741

آیت الله ناصری یزدی در دیدار مدیران مدارس علمیه استان یزد با اشاره به برکات ویروس کرونا، خواستار تقویت سنت های حسنه ای شد که در این ایام رواج پیدا کرد.

  • کد خبر : 4411
آیت الله ناصری یزدی در دیدار مدیران مدارس علمیه استان یزد با اشاره به برکات ویروس کرونا، خواستار تقویت سنت های حسنه ای شد که در این ایام رواج پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله ناصری یزدی، در دیدار مدیران مدارس علمیه استان یزد گفت: ویروس منحوس کرونا تحولی در همه مسائل زندگی گذاشته است و خیلی از رسوم و حالت ها و مسائل اقتصادی، فرهنگی خانواده تغییر کرده است. وی ادامه داد: در مسائل اقتصادی و مخارج زندگی رویکردها تغییر کرده […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله ناصری یزدی، در دیدار مدیران مدارس علمیه استان یزد گفت: ویروس منحوس کرونا تحولی در همه مسائل زندگی گذاشته است و خیلی از رسوم و حالت ها و مسائل اقتصادی، فرهنگی خانواده تغییر کرده است.

وی ادامه داد: در مسائل اقتصادی و مخارج زندگی رویکردها تغییر کرده و خیلی از سنت‌های خوب تقویت شده است. در مسائل دینی هم توجه به دین، توجه به خدا توجه و عظمت خالق در این شرایط بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مردم فهمیدند دنیای بدون معنویت ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در یزد اضافه کرد: در دنیای امروز که به انسان ها رحم نمی کردند و به فقرا و نیازمندان توجه نمی‌شد. چهره نظام ثروتمند سالاری نژادپرستی و … در این جریان نمایان شد و چهره وحشیگری و مادی گری خیلی دولت‌های غربی مشخص شد.

آیت الله ناصری با اشاره به سنت های اهل بیت(ع)، گفت: بروز سنت‌های اهل بیت(ع)، سنت همدلی و مواسات به همراه توکل در این بحران کرونا خیلی مشهود شد و خیلی الگوهای خوبی به دست آمد که برای آیندگان قابل استفاده می باشد.

وی درباره حضور جوانان در این صحنه ها نیز گفت: جوانان امروز وارد میدان خدمت شده اند؛ چه در بخش سلامت چه در بخش اقتصاد و مواسات در سطح جامعه که قابل تحسین است.

امام جمعه یزد درباره جامعه طلبگی، افزود: در مورد طلبه ها و جامعه طلبگی باید دو مسئله توکل و ایمان اهتمام داشته باشد. توکل به این معنی که اطمینان قلبی و یقین به خدا داشته باشیم. نکته‌ی دوم ایجاد انگیزه برای طلاب و نیت طلبه در راه طلبگی است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.