تعداد مطالب 1742

مدیر حوزه علمیه استان یزد در دیدار امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه بافق، از زحمات اساتید در برگزاری دروس مجازی تقدیر کرد.

  • کد خبر : 4298
مدیر حوزه علمیه استان یزد در دیدار امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه بافق، از زحمات اساتید در برگزاری دروس مجازی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در دیدار امام جمعه، مدیر و اساتید حوزه علمیه شهرستان بافق ضمن قدردانی از زحمات اساتید در ایام برگزاری دروس به صورت مجازی، فعالیت هرچه بیشتر اساتید در پیگیری امور آموزشی و تربیتی طلاب را خواستار شد. در این دیدار […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در دیدار امام جمعه، مدیر و اساتید حوزه علمیه شهرستان بافق ضمن قدردانی از زحمات اساتید در ایام برگزاری دروس به صورت مجازی، فعالیت هرچه بیشتر اساتید در پیگیری امور آموزشی و تربیتی طلاب را خواستار شد.

در این دیدار مصوب شد، کمیته حوزوی بحران با محوریت امام جمعه در شهرستان بافق تشکیل و گزارش جلسات و مصوبات آن به مدیریت استان ارسال شود.

همچنین آماده سازی زیرساخت های لازم جهت برگزاری دروس به صورت آنلاین توسط مدیر مدرسه از دیگر مصوبات این دیدار بود.

در پایان شیوه های حضور و غیاب دروس مجازی بررسی و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه شد که تقریرنویسی توسط طلاب و ارسال به معاون آموزش مدرسه، طرح سؤال در حین تدریس توسط اساتید و پاسخگویی به سؤالات و ارسال آن و نظارت خانواده ها از جمله این پیشنهاد ها بود.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.