تعداد مطالب 1742

آزمون نیمسال اول ۹۹-۹۸ آموزش غیرحضوری حوزه علمیه یزد، به صورت مجازی از ۱۷ خرداد ماه به مدت ده روز برگزار می شود.

  • کد خبر : 4259
آزمون نیمسال اول ۹۹-۹۸ آموزش غیرحضوری حوزه علمیه یزد، به صورت مجازی از ۱۷ خرداد ماه به مدت ده روز برگزار می شود.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری آزمون نیمسال اول ۹۹-۹۸ آموزش غیرحضوری در خرداد ماه ۹۹ خبر داد. معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این آزمون که برای اسفند ۹۸ برنامه ریزی شده بود و روز اول آن […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری آزمون نیمسال اول ۹۹-۹۸ آموزش غیرحضوری در خرداد ماه ۹۹ خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این آزمون که برای اسفند ۹۸ برنامه ریزی شده بود و روز اول آن نیز برگزار شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته این آزمون خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

وی درباره شیوه آزمون غیرحضوری، گفت: این آزمون به صورت مجازی به مدت ۱۰ روز برگزار می شود و طلابی که قبلا ثبت نام کرده و انتخاب واحد دارند، از طریق ورود به پنل شخصی خود در سامانه پیشخوان می توانند در این آزمون شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش حوزه یزد افزود: این آزمون ها دارای ۲۵ سؤال است که از این تعداد ۱۵ سؤال به صورت تستی چهار گزینه ای و یک نمره ای طراحی شده و ۱۰ سؤال نیمه تشریحی ۲ گزینه ای با بارم ۰/۵ است. شمارگان چینمان سؤالات و گزینه های پاسخ به صورت هوشمند برای هر طلبه متغیر بوده و سؤالات به صورت یکی یکی در زمان ۱۲۰ ثانیه ای طراحی و نمایش داده می شود.

حجت الاسلام حسینی پور درباره آن دسته از کسانی که در روز اول آزمون شرکت کرده اند، گفت: این دسته از طلاب مخیر هستند در مورد آن امتحانی که قبلا به صورت حضوری شرکت کرده اند، در آزمون مجازی شرکت کنند که در صورت شرکت در آزمون مجازی، برگه آزمون حضوری آن ها باطل می شود.

لازم به ذکر است، طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۶۲۷۱۸۵۵ تماس بگیرند.

برنامه امتحانات نیمسال اول غیرحضوری سال تحصیلی ۹۹-۹۸

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.