تعداد مطالب 1742

مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد در ایام شیوع کرونا با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، به کمک نیازمندان شتافته است.

  • کد خبر : 4228
مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد در ایام شیوع کرونا با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، به کمک نیازمندان شتافته است.

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب، مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از توزیع بسته های معیشتی و کمکهای نقدی بین نیازمندان خبر داد. وی در ادامه بیان کرد: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها دچار آسیب اقتصادی شدند و […]

حجت الاسلام سید ابراهیم فاطمی نسب، مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از توزیع بسته های معیشتی و کمکهای نقدی بین نیازمندان خبر داد.

وی در ادامه بیان کرد: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان خود، برای جبران آن به اجرای رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان توصیه کردند.

 حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: مدرسه مدینه العلم کاظمیه نیز در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین به میدان آمده تا در این رزمایش سهمی داشته باشد.

وی افزود: در این طرح در مرحله اول افراد نیازمند و خسارت دیده در بحران کرونا شناسایی شد، که قرار است در  طی سه مرحله  در ماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی به صورت یکپارچه بین آن ها توزیع شود.

مدیر مدرسه مدینه العلم کاظمیه با بیان اینکه در مرحله اول بیش از دویست بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه شده است، گفت: پس از شناسایی افراد نیازمند در محله های مختلف شهری و روستاهای دورافتاده، این بسته ها توسط طلاب جهادی به آنها اهدا شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این بسته ها، ۱۵۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز بین کسانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد درباره مرحله سوم این رزمایش گفت: در این مرحله بیش از ۶۰۰ بسته گوشت گرم و مرغ آماده توزیع بین نیازمندان است.

 حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان بیان کرد: ارزش این بسته ها و هدایا بالغ بر سه میلیارد ریال می باشد که با مشارکت خیرین محترم و به همت والای موسس و متولی مدینه العلم کاظمیه یزد تهیه گردیده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.