تعداد مطالب 1742

مدیر حوزه علمیه استان یزد فرا رسیدن پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را تبریک گفت.

  • کد خبر : 4200
مدیر حوزه علمیه استان یزد فرا رسیدن پنجم اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و السلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت پنجم اردیبهشت، روز شکست آمریکا در صحرای طبس پیامی به شرح ذیل صادر کرد: پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس نشان از امداد الهی و اهل بیت به کشور و ملت ایران است. آمریکا […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و السلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت پنجم اردیبهشت، روز شکست آمریکا در صحرای طبس پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس نشان از امداد الهی و اهل بیت به کشور و ملت ایران است.

آمریکا دشمن همیشگی مردم ایران اسلامی بوده و هست و هیچگاه دست از دشمنی خود بر نداشته است. جنایت های آمریکا از اول انقلاب تا به حال گویای این مطلب است. به شهادت رساندن سردار بزرگ و رشید اسلام و انقلاب، سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست آمریکا و تحریم های ظالمانه آن ها نسبت به مردم شریف ایران به ویژه تحریم های دارویی در این ایام سخت کرونایی بخشی از جنایت های این دولت به اصطلاح طرفدار حقوق بشر است. اما همیشه با یاری خداوند منان و اهل بیت عصمت و طهارت و تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جبهه‌های مبارزه با کفر و طاغوت روزبه‌روز گسترده تر، عمیق‌تر و مستحکم‌تر از گذشته و امروز پرچم اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا برافراشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت واقعه شکست استکبار جهانی در صحرای طبس، همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید محمد منتظر قائم ، آرزوی توفیق روزافزون نیروهای مؤمن و انقلابی را از خداوند خواستارم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.