تعداد مطالب 1742

مدیر حوزه علمیه استان یزد از فعالیت بیش از ۳۵۰ طلبه جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

  • کد خبر : 4066
مدیر حوزه علمیه استان یزد از فعالیت بیش از ۳۵۰ طلبه جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» فعالیت های حوزه استان را در راستای مبارزه با ویرویس منحوس کرونا تشریح کرد. وی از فعالیت بیش از ۳۵۰ طلبه جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در […]

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» فعالیت های حوزه استان را در راستای مبارزه با ویرویس منحوس کرونا تشریح کرد.

وی از فعالیت بیش از ۳۵۰ طلبه جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در استان، ستاد بحران حوزه های علمیه تشکیل و تاکنون ۱۱ جلسه در موضوعات مرتبط برگزار شده و تصمیم های گوناگونی اتخاذ شده است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: در اولین قدم طلاب استان، به تهیه ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و حضور در خیابان های اصلی شهر ضمن توزیع این اقلام بین وسائل نقلیه عبوری، به ضدعفونی و  گندزدایی ماشین ها و به تبیین موضوع در خانه ماندن پرداختند و در مراحل بعد با حضور در فروشگاه ها و محلات شهر به ضدعفونی معابر و تقسیم بسته های حاوی دعای هفتم صحیفه سجادیه و مواد ضدعفونی کننده بین ساکین محله ها و گندزدایی منازل بیماران کرونایی مشغول شدند.

عضو شورای حوزه علمیه استان یزد به همکاری طلاب با خانه بهداشت اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح غربالگری سلامت نیز حوزه علمیه استان در کنار خانه بهداشت بود و طلاب در این عرصه فعالیت داشتند.

وی اضافه کرد: طلاب یزدی با حضور در ۵۵۰ نانوایی و نصب بنر مرکز بهداشت، به تبیین شیوه بهداشتی تهیه و خرید نان توسط نانوایان و مردم پرداختند.

حضور در بیمارستان های استان و روحیه دهی به بیماران و تهیه آب میوه از دیگر فعالیت های طلاب جهادی یزدی در این ایام است، که حجت الاسلام والمسلمین شمس به آن اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان از فعالیت جهادی ۱۸ طلبه خواهر و ۲۴ طلبه برادر در غسالخانه برای تغسیل اموات کرونایی خبر داد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.