تعداد مطالب 1742

مدیر حوزه علمیه یزد با قدردانی از همسران طلاب جهادی، گفت: اگر همراهی و صبوری همسران طلاب نبود، آن‌ها در عرصه های جهادی موفق نبودند.

  • کد خبر : 4053
مدیر حوزه علمیه یزد با قدردانی از همسران طلاب جهادی، گفت: اگر همراهی و صبوری همسران طلاب نبود، آن‌ها در عرصه های جهادی موفق نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، از تعدادی از خانواده های طلاب جهادی قدردانی کرد. مدیر حوزه علمیه استان یزد با حضور در منزل تعدادی از طلاب جهادی که در امر تغسیل اموات کرونایی فعالیت دارند، از بانوان و فرزندان آن ها تقدیر کرد. حجت […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، از تعدادی از خانواده های طلاب جهادی قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با حضور در منزل تعدادی از طلاب جهادی که در امر تغسیل اموات کرونایی فعالیت دارند، از بانوان و فرزندان آن ها تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در این دیدارها با بیان نقش تأثیرگذار بانوان در ورود همسران خود به فعالیت های جهادی، گفت: اگر تشویق، همراهی و صبوری شما نبود، طلاب نمی توانستد در حوادث غیرمترقبه و بحران هایی که در کشور ایجاد می شود، حضور فعال داشته باشند و قطعا خانواده های طلاب نیز در ثواب فعالیت های همسران خود شریک هستند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.