تعداد مطالب 1742

فرمانده انتظامی یزد گفت: روحانیت در این روزها برای تسکین دل دردمند خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادند، به میدان آمده و خود را به خطر انداختند و به جریان تغسیل اموات کرونایی ورود کردند.

  • کد خبر : 4046
فرمانده انتظامی یزد گفت: روحانیت در این روزها برای تسکین دل دردمند خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادند، به میدان آمده و خود را به خطر انداختند و به جریان تغسیل اموات کرونایی ورود کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه تعدادی از معاونان خود، با حضور در فرماندهی انتظامی استان و دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد، از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری امنیت، آرامش و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای کرونایی تقدیر […]

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه تعدادی از معاونان خود، با حضور در فرماندهی انتظامی استان و دیدار با سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد، از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری امنیت، آرامش و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار، سردار میرحیدری ضمن تقدیر از زحمات طلاب جهادی، گفت: روحانیت همیشه در شرایط سخت رسالت خود را در تحقق احکام الهی انجام داده است. در این روزها نیز برای تسکین دل دردمند خانواده هایی که عزیزان خود را از دست دادند و جامعه مظلومانه با آن ها برخورد کرد به میدان آمده و خود را به خطر انداختند و به جریان تغسیل اموات کرونایی ورود کرده و این مظلومیت را کاهش دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه بیان کرد: مشاهده عکسی از امام جمعه آبادان بعد از تغسیل اموات کرونایی که در فضای مجازی پخش شده بود، مرا به یاد خستگی های بعد از عملیات انداخت که بعد از ساعت ها عبور از معبرها و گذشتن از زیر گلوله ها، فرماندهان و رزمندگان با همان پوتین ها سر روی خاک گذاشته و ساعتی را به استراحت می پرداختند.

ویبا تشریح فعالیت های نیروی انتظامی در ایام کرونایی، گفت: از زمان شیوع این بحران علاوه بر مأموریت های همیشگی، مأموریت های جدیدی نیز به وجود آمد. دشمن به دنبال تشویش اذهان عمومی از نظر روانی بود که می بایست پلیس فتا ضمن شناسایی کسانی که به انتشار شایعات در فضای مجازی  مشغول بودند، در جهت آرامش روانی مردم تلاش کند. همچنین مبارزه با کسانی که در این وضعیت به دنبال احتکار مواد مورد نیاز مردم بودند، از دیگر فعالیت های فرماندهی انتظامی استان است.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین شمس با هدیه تعدادی کتاب و بسته های حاوی دعای هفتم صحیفه سجادیه و مواد ضدعفونی از زحمات نیروهای انتظامی استان تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.