تعداد مطالب 1742

مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از جذب طلاب علاقه‌مند به امور رسانه برای همکاری با واحد رسانه و فضای مجازی خبر داد.

  • کد خبر : 4037
مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از جذب طلاب علاقه‌مند به امور رسانه برای همکاری با واحد رسانه و فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از جذب طلاب علاقه‌مند به امور رسانه برای همکاری با واحد رسانه و فضای مجازی خبر داد. معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه گفت: واحد رسانه و فضای مجازی استان در […]

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، مدیر واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از جذب طلاب علاقه‌مند به امور رسانه برای همکاری با واحد رسانه و فضای مجازی خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در ادامه گفت: واحد رسانه و فضای مجازی استان در ۴ کمیته خبرگزاری، تولید محتوای علمی، تولید محتوای رسانه‌ای و خادمین شهدا فعالیت خود را آغاز کرده و امید است به یاری خداوند منان در آینده نزدیک به اهداف ترسیم شده خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: طلاب علاقه مند به فعالیت های رسانه ای که آشنایی با امور رسانه و فضای مجازی از جمله خبرنگاری، فیلمبرداری و عکاسی، طراحی و … دارند، می توانند جهت ثبت نام، به این واحد در مدیریت حوزه علمیه استان واقع در مدرسه عبدالرحیم خان مراجعه یا با شماره۳۶۲۷۱۸۵۵ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=4037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.