تعداد مطالب 1742

حضور پررنگ حوزویان یزد در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان

  • کد خبر : 3669
حضور پررنگ حوزویان یزد در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان

حجت‌الاسلام حسینی‌راد با اشاره به درخواست‌های متعدد از سوی طلاب و حوزویان یزد جهت حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام از اخذ تصمیمات لازم در این خصوص خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌راد معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: از زمان اعلام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حوزویان یزد نیز همراه با سایر مردم مقاوم و شهیدپرور ایران اسلامی در سوگ فرو رفتند و با برپایی تجمع و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافزار و سایر همرزمانش را گرامی داشتند.

وی افزود: با توجه مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام که فردا صبح در استان کرمان برگزار می‌شود، درخواست‌های متعددی از سوی طلاب و حوزویان یزد جهت حضور در این مراسم به معاونت امور طلاب وصول شده بود که این معاونت بر حسب وظیفه و جهت ادای دینی کوچک به این شهید بزرگوار، تمهیداتی در این خصوص اندیشید.

حجت‌الاسلام حسینی‌راد افزود: در همین راستا، با هماهنگی‌های انجام شده تعداد ۴ دستگاه اتوبوس وظیفه انتقال حوزویان یزد به کرمان را جهت حضور در مراسم تشییع سردار شهید بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امور بیمه‌ای و اسکان این عزیزان نیز پیش‌بینی شده و اقدامات لازم در خصوص آن به عمل آمده است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد افزود: جدای از این، تعداد زیادی از طلاب و روحانیون یزد از طریق خودروهای سواری شخصی و به صورت گروهی امروز عازم کرمان می‌شوند تا فردا در مراسم تشییع و خاکسپاری حضور یابند، ضمن اینکه برخی از دوستان نیز امروز صبح در مراسم تشییع شهیدان مقاومت که در تهران و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد حضور داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌راد در پایان ضمن تجلیل از جایگاه والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آن شهید را الگوی واقعی ولایتمداری و وطن‌دوستی دانست و اظهار امیدواری کرد: طبق فرمایش مقام عظمای ولایت، راه آن شهید والامقام قوی‌تر و باصلابت‌تر از همیشه ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.