تعداد مطالب 1742

طلاب یزدی در سوگ شهادت حاج قاسم عزاداری کردند

  • کد خبر : 3647
طلاب یزدی در سوگ شهادت حاج قاسم عزاداری کردند

در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،حوزویان یزد ضمن تجمع در مدرسه علمیه مصلی به سوگ این جنایت نشستند و جنایت شیطان بزرگ را محکوم کردند.

در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،حوزویان یزد ضمن تجمع در مدرسه علمیه مصلی به سوگ این جنایت نشستند و جنایت شیطان بزرگ را محکوم کردند.

همزمان با دومین روز از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش از جمله ابومهدی المهندس، مجلس یادبودی به دعوت آیت الله ناصری یزدی، در مدرسه علمیه مصلای یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از طلاب خواهر و برادر، جمعی از علما و اساتید حوزه، مدیران حوزه علمیه خواهران استان و برادران و اعضای شورای حوزه علمیه یزد و آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه برگزار شد، سخنرانان از جمله حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب، حضرت ولیعصر(عج) و همه دوستداران وی به ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت و حضار اشک ماتم ریختند.

وی با برشمردن سجایای اخلاقی این شهید معظم از جمله ولایتمداری و از جان گذشتگی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با مقاومت خود در کنار سایر همرزمان موجب شکست توطئه استکبار در منطقه به خصوص در عراق و سوریه شد

رئیس سابق بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد خاطر نشان کرد: مسیر الهی شهید توسط جوانان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام پیگیری می‌شود و هیچ نقشه‌ای سد حرکت حق طلبانه جبهه مقاومت نخواهد شد.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان با تجمع در صحن مدرسه مصلا به سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، « لبیک یا حسین»،« مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر»،« نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و…جنایات آمریکا شیطان بزرگ را محکوم کردند و خواستار انتقام از جنایتکاران شدند.

در پایان، طلاب شرکت کننده با امضای طوماری خواستار تشییع پیکر پاک شهید قاسم سلیمانی در یزد و در مسیر عبور از یزد به کرمان شدند.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.