تعداد مطالب 1742

برنامه‌ریزی جهت جذب افراد مستعد و علاقه مند به دروس حوزوی به حوزه علمیه

  • کد خبر : 3119
برنامه‌ریزی جهت جذب افراد مستعد و علاقه مند به دروس حوزوی به حوزه علمیه

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: پذیرش افراد مستعد و علاقه مند به دروس حوزوی یکی از اهداف معاونت آموزش است و برای رسیدن به آن نیازمند زمان مناسب برای شناسایی افراد هستیم.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد گفت: پذیرش افراد مستعد و علاقه مند به دروس حوزوی یکی از اهداف معاونت آموزش استان است و برای رسیدن به این مهم نیازمند زمان مناسب برای شناسایی افراد هستیم.

وی افزود: به همین جهت این معاونت اقدام به طراحی برنامه ای در قالب تقویم پذیرش کرده که می بایست همه ساله از ابتدای مهرماه کارگروه های مربوط به پذیرش در مدیریت استان و مدارس شروع به کار کنند.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این کارگروه‌ها با سازمان‌های مربوط و روحانیون طرح هجرت، روحانیون مشغول در مدارس آموزش و پرورش، مؤسسات فرهنگی و … جهت توجیه برنامه ها جلسات متعددی برگزار خواهد کرد و امیدواریم برای سال تحصیلی پیش‌ رو پذیرش مناسب و خوبی را شاهد باشیم.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان بیان کرد: کارگروه های پذیرش در مدارس تشکیل شده و نقاط قوت و ضعف پذیرش سال قبل مورد بررسی قرار گرفته و گزارش های آن جهت طرح و بررسی در مدیریت استان از سوی برخی از مدارس ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.