تعداد مطالب 1742

دوره دانش افزایی کلام ویژه اساتید به زودی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 3026
دوره دانش افزایی کلام ویژه اساتید به زودی برگزار می‌شود

جهت هماهنگی‌های برنامه‌های آموزشی و تبادل نظر با معاونین و بررسی برخی نکات آئین‌نامه آموزشی، جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد برگزار شد.

سومین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار گردید.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی‌پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در حاشیه این جلسه به خبرنگار حوزه از یزد گفت: همه ماهه به جهت هماهنگی‌های برنامه‌های آموزشی و تبادل نظر با معاونین آموزش مدارس این جلسه تشکیل می‌شود که بررسی برخی از نکات آئین‌نامه آموزشی یکی از برنامه‌های این جلسه بود.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه درباره کارگروه‌های علمی مدارس گفت: این کارگروه ها از سال تحصیلی گذشته در مدارس فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی در مدارس استان برگزار گردیده است که از معاونین درخواست شد امسال نیز همانند سال قبل این فعالیت ها ادامه داشته باشد و همچنین درخواست شد تا نتیجه مصوبات جلسات سال قبل کارگروه های علمی به معاونت آموزش استان ارسال گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان از برگزاری دوره دانش افزایی کلام ویژه اساتید خبر داد و گفت: از آنجائیکه مباحث اعتقادی از مهمترین مباحث دینی محسوب می‌شود و لازم است اساتید نسبت به این مباحث و شبهات مطرح شده اطلاعات به روزی داشته باشند، این معاونت جهت برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید برنامه‌ریزی نموده و از حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی سبحانی دعوت شده تا در استان حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: این دوره ۱۰ جلسه ای به صورت ماهانه برنامه‌ریزی شده که اولین جلسه آن نیز اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.