تعداد مطالب 1742

آمادگی معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد برای همکاری در اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2730
آمادگی معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد برای همکاری در اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس

حجه‌الاسلام حسینی‌راد با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های مختلف توسط حوزه علمیه استان از آمادگی جهت همکاری در اجرای باشکوه برنامه‌ها و حضور روحانیون در رژه ۳۱ شهریورماه خبر داد.

جلسه بسیج طلاب و فرماندهان پایگاه مدارس علمیه شهرستان یزد با معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد برگزار شد

حجه‌الاسلام حسینی‌راد در این جلسه خاطرنشان کرد: دفتری به نام دفتر امور اجتماعی-سیاسی حوزه علمیه داریم که در مناسبت‌های ملی فعالیت خواهد داشت و در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نظریه ولایت فقیه، حوزه انقلابی، برگزاری نشست تخصصی با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی، جلسات بصیرتی ویژه روحانیون، برگزاری دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی فعالیت‌های لازم را به عمل می‌آورد.

وی افزود: این دفتر در نظر دارد با برگزاری دوره آموزشی حاکمیت اسلام و آشنایی با مبانی ولایت فقیه و سایر موضوعات روز جامعه و تربیت اساتید آشنا به این مبحث، در زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات موجود در جامعه فعالیت کند.

وی در خصوص اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: مقرر شد از ظرفیت بالای اساتید و کادر مدارس و مدیریت حوزه علمیه استان جهت بهره‌گیری حداکثری از این فضای معنوی و جذب دانش‌آموزان مستعد به حوزه‌های علمیه استفاده شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان یزد در پایان با اشاره به در پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های مختلف توسط حوزه علمیه استان از آمادگی آن معاونت برای همکاری در اجرای باشکوه برنامه‌ها و حضور روحانیون در رژه ۳۱ شهریورماه خبر داد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.